reBlog from ciulea: Reducere de costuri | Ciulea's Blog

  • joi, 7 ianuarie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Un articol interesant despre conceptia de business romaneasca:


Pai, gandirea mea e putin diferita… sa va si explic: daca un client de al meu, care imi plateste un abonament de 100 ron/luna, ma suna si imi spune ca vrea reducere de costuri, sunt total de acord, eu nu vad ca daca ii reduc abonamentul lunar de la 100 la 50 am pierdut 50 de ron/luna… eu vad ca am castigat 50… din simplul motiv ca daca nu eram de acord, ala rezilia … prin urmare pierdeam 100 de ron… mi se pare cat se poate de simplu.
Nu vi se pare ca toata lumea e patron? .. si cu sens si fara sens? nu vi se pare ca exista extrem de multi directori, care habar nu au ce inseamna functie de conducere? … si dupa inca cateva intrebari de acest gen… nu credeti ca e un lucru bun criza financiara? (din punctul asta de vedere)
ciulea, Reducere de costuri | Ciulea's Blog, Jan 2010


Cititi intregul articol pe blogul lui Dan.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu