Mergem in Iad daca ascultam muzica Rock?

  • miercuri, 13 ianuarie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete: ,

Azi am ajuns intamplator pe forumul CrestinOrtodox.ro la un subiect despre muzica rock.

Un baietandru, Andrei, elev (de liceu, trecut de a zecea), pune o intrebare cretinoida: "Un fost prof de religie ne-a spus ca este pacat sa ascultam rock si o sa ajungem in iad.". "Este pacat sa ascultam Rock? Ajungem in Iad daca ascultam Rock?" si "Am apelat la parerile voastre pentru ca am ramas stupefiat ca singurul gen de muzica pe care il mai ascult din cand in cand e satanic si daca mai ascult voi arde in flacarile iadului...".

Stiam ca e un forum al crestinilor, dar totusi nu ma asteptam la asemenea raspunsuri, citez:

Simona: "Stiu ce se canta prin rock, si ma mult ma tubura, da te regesesti in ce zic aia, dar, te duce spre pierzare...o sa ajungi ca si mine sa vizionezi site-uri pronografice...o sa ajungi ca si mine sa iti urasti colegii si profesorii....:) in loc sa ii iubesti, desii iti fac numai rele...:)" - "Exact! Si eu am fost asa! Adormeam noaptea cu castile in urechi...si plangeam...:| cand ma gandesc cate am facut si eu, ma trec fiorii...imi rasunau verusrile alea oribile in minte....mereu, le cantam cateodata fara sa-mi mai dau seama..."

Ioan: "Eu am fost dependent de rock si inca mai sunt multe momente cand simt nevoia sa ascult melodii de genul asta...De asemenea, imi cantau melodiile in minte permanent...Ma trezeam dimineata cu zgomotele alea in capu meu, le aveam si seara inainte sa adorm si cateodata chiar si in vise...Nu e de gluma cu muzica rock...Si nici cu house-ul, manelele, hip-hop-ul etc."

Anonim: "eu am ascultat rock vreo 5 ani dar m-a scapat Dumnezeu de caderea aceasta. incearca testul acesta - in timp ce asculti o melodie rock, incearca sa spui o rugaciune. poti face asta cu constiinta curata? sau parca te opreste ceva."

Acuma, sincer, spuneti-mi si mie ce e in neregula cu oamenii astia? Oamenii astia chiar se iau in serios? Chiar cred ce spun? Si daca da, cum au ajuns in halul asta? Sau mai bine explicati-mi cum poate un licean sa puna asemenea intrebare? Un baiat trecut de clasa a 10-a, dupa cum insusi marturiseste pe forum. Astfel de intrebari iti pui eventual la 6 ani, dar nu la 16. Pe unii ii tampeste de tot religia si noi inca mai insistam ca religia sa fie materie obligatorie in scoli.

Nu vreau sa imi sara in cap toti credinciosii. Religia e ok, dar trebuie sa aiba limite. Sa sperii copii ca daca asculta muzica rock ajung in Iad nu e ok. Sa ajunga un licean sa puna intrebari din astea pe forum nu e ok - seamana a spalare de creiere. Cunosc tendinta "profilor" de religie de a face astfel de amenintari. Am avut si eu parte de ele. Atata ca eu ma luam in gura cu el daca scotea ineptii de genul asta. Probabil de aceea a si vrut sa ma lase corigenta.

2 comentarii:

  1. Ma tavalesc de ras ......

  1. Am postat si eu comentarii pe forumul de mai sus si mi-au zis cei de acolo ca daca am intrat numai ca sa imi bat joc de ei mai bine imi dau "ban". Nu am mai fost sa vad ce e pe acolo. Dar e o sursa inegalabila de umor.

Trimiteți un comentariu