Jocul de Luni - HamsterBall

  • luni, 25 ianuarie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Daca tot am vorbit astazi despre hamsteri, dati-mi voie sa va prezint un joc din aceeasi liga: HamsterBall.

HamsterBall e un joc in care trebuie sa "plimbi" o bila cu un hamster inauntru cale de mai multe nivele, dand dovada in acelasi timp de viteza dar si aptitudini de "conducere". Trebuie sa cobori sau sa urci diverse pante/rampe, sa treci poduri, sa te invarti, sa cobori, sa urci...toate astea intr-un timp cat mai scurt pentru a putea trece la nivelul urmator.

Se poate juca fie cu mouse-ul fie cu tastatura, fiecare dupa preferinte. Nivelele cresc in dificultate si ai din ce in ce mai putin timp sa aduci hamsterul la destinatie, dar e foarte funny sa incerci.


Jocul e super amuzant, mai ales ca se vede un hamster mititel in interiorul bilei - iar daca ai accidente cu bila hamsterul va vedea stele verzi sau se va supara pe tine ca il ametesti. Eu dupa ce am jucat jocul asta doream neaparat sa ii cumpar hamsterului meu de pe atunci o bila asemanatoare cu care sa se poata plimba prin casa fara a putea sa roada mobila. Intre timp am cumparat o astfel de bila si hamsterita ce am avut-o se distra foarte bine facand curse prin casa.

Poti downloada acest joc gratis de aici. poti juca gratuit cateva nivele dupa care trebuie cumparat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu