Cartea de vineri - Cartile copilariei: Habarnam

Pentru vinerea asta va propun tot o carte care ne-a incantat copilarie unora dintre noi, si anume: Aventurile lui Habarnam, de Nikolai Nosov. Asta cred ca a fost prima carte citita de mine, daca bine imi amintesc. Si am citit-o pe la 6 ani, in clasa intai, fiind fascinata mai ales de imaginile schitate in creion care redau atat de bine povestea.



Sumar: "Unii dintre cititori vor spune, din capul locului, ca toate acestea sunt, de buna seama, scorneli, ca in realitate nu exista asemenea pitici. Dar, la drept vorbind, nimeni nu sustine ca ei ar exista cu adevarat. Una este realitatea in viata si cu totul alta intr-un oras de basm. In orasul de basm poate exista orice." Asa incepe aventura lui Habarnam, un pitic care traieste alaturi de cei de o seama cu el intr-un oras fantastic, Orasul Florilor. habarnam este un prichindel cu care orice copil se poate identifica. Este un incurca-lume, un nazdravan care are parte de multe aventuri din care, in final, invata multe lucruri despre sine si despre lumea in care traieste.

Cartea a fost reeditata si se poate gasi la Librarie.net. De asemenea, puteti descarca cartea in format .doc de la sectiunea Fisierele mele din josul acestei pagini.

1 comentarii:

  1. cartea asta m a uns pe suflet in copilaria mea.am descoperit o din greseala la gradinita unde lucra mama mea,era ruptacita dar intreaga.m au impresionat pozele in primul rind si cind am inceput citi primele rinduri mi am dat seama ca trebuie neaparat s o citesc pe toata.pur si simplu am furat o din gradinita (aveam 9 ani)si m am ascuns prin casa sa nu ma vada mama si a mea a ramas.simt ca lacrimez cind ma gindesc la cit a contibuit cartea asta la ceea ce sint acum.frumoasa esti copilarie...

Trimiteți un comentariu