Viata la bloc !!!!!

  • miercuri, 28 aprilie 2010
  • Scris de ZumiElla

Grea e viata la bloc, cand ai parte de niste vecini care in loc sa-si traiasca propria viata te pandesc, iti urmaresc orice miscare.
Se petrece intr-un bloc din Micalaca.
Saptamana trecuta a fost Sf Gheorghe, a fost vinerea, zi de munca. Avand un Gheorghe in familie l-am sarbatorit sambata. Am crezut ca vecinii vor intelege si nu vor fi prea incomodati ca doar e sambata si a doua zi fiind duminica pot sa recupereze. Sa nu va ganditi ca a fost un chef cu multe persoane, nu am fost decat 4 persoane, seara s-a cinat si s-au descchis niste sticle de bere si am jucat remi si carti, ascultand muzica.
De aici se trage scandalul de la muzica. Nu era asa tare muzica ca doar trebuia sa ne intelegem ce vorbim, nu am dansat, nu am tropait, stateam la masa si jucam remi si carti.
Pe la ora 21 suna vecina la usa sa dau muzica putin mai incet, ca sa nu fie nici o nemultumire dam volumul mai incet, cu toate ca dupa pererea mea nu era atat de tare ca sa deranjeze vecinii. Tineti cont ca era in jur de ora 21 adica, nu era ora 22 sa spui ca era ora de liniste. Precum am spus dam mai incet muzica si ne continuam jocul. Pe la vreo 22,30 incepe vecina sa bata in perete, chiar daca muzica era incet. I-am batut si eu in perete sa mai termine, sa ne lase. Nu trec 2 minute si incepe sa sune la usa de data asta cea tanara si ne ameninta ca cheama politia ca le-am batut in perete.
Cateva cuvinte de vecini. Cea tanara de 30 de ani si 84 de luni, cealalta, adica mama ei vaduva pensionara. Doua acrituri care vor ca toti din bloc sa traiasca ca si ele. Nu suporta sa vada ca altuia ii merge mai bine. Stau si pandesc cine intra in bloc sa nu cumva sa faca mizerie, sau sa nu cumva sa atinga peretii si sa lase urme pe ei.
Intr-un cuvant doua femei frustrate, nefericite, care incearca si uneori reusesc sa-i faca nefericiti si pe vecini.
Aceste doua femei traiesc intr-un apartament cu 4 camere si avem doar un perete in comun. Daca erau niste vecini cumsecade se duceau in alta camera ca doar aveau unde.
Pacat de cea tanara, ca nu realizeaza ca trece viata pe langa ea. A ajuns sa se comporte ca o fata batrana inchistata intr-o viata searbada.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu