Moderatie ?? !!!!

  • joi, 22 aprilie 2010
  • Scris de ZumiElla

Unii considera ca exprimarea a fost prea dura in articolul de ieri -Santaj.......
Cred ca sant multi profesori si invatatori care merita toata stima, acei dascali care stiu sa modeleze caracterul elevilor lor.
Dar raman la parerea mea ca sant foarte multi profesori care nu au ce cauta la catedra.
Unii cred ca am fost prea dura cand am spus ca cei din invatamant santajeaza statul.
Daca ameninti ca ingheti anul scolar, asta dupa parerea voastra ce inseamna?
Pe langa greva profesorilor, se adauga si presiunea parintilor care nu sant de acord cu pierderea anului scolar.
Dupa parerea mea asta e santaj, cand guvernul e nevoit sa cedeze la presiunea maselor.
Da, greva este o miscare sindicala.
De ce nu se face greva, sa spunem, in perioada 25 iulie - 5 septembrie?
Sant multe zile, saptamani chiar, in care profesorii si invatatorii ar putea sa protesteze si sa-si ceara drepturile.
Cand cei din invatamant vor face greva in perioada vacantelor scolare, am sa-mi schimb parerea in legatura cu santajul.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu