Vesnicul DN 79 - adica ulita "Arad-Oradea"

Sfat: Circulati pe Drumul Arad-Oradea doar daca e absolut necesar. Altfel feriti-va de el ca de dracu!

M-am bucurat enorm cand am auzit ca DN79 va intra in reparatii si va fi refacut complet. Mai ales ca circulam pe el destul de des, macar o data sau de doua ori pe luna si de fiecare data ma temeam ca ramanem fara vreo roata la masina, atat de plin de gropi era.

Desi e infernal sa circuli pe un drum aflat in reparatii, mi-am zis ca macar dupa cateva luni de chin ne va fi bine, cu un carosabil nou-nout. Putem sa trecem cu vederea haosul cu speranta ca vom circula in conditii umane.

Faptul ca se lucreaza pe sectoare de drum e benefic, ma gandeam, astfel va fi gata mai devreme si nu o sa ne terorizeze prea mult cu semafoarele lor si circulatia pe o singura banda.




Dar vazand ce treaba de rahat fac drumarii nostri, m-a luat cu greata. Pai se poate asa ceva, domnilor?!? Pe sectoarele de drum care erau deja "reparate" au si aparut santuri. De exemplu, pe portiunea Chisineu-Cris-Simand, la nici o luna de la turnarea proaspatului asfalt au aparut niste gropi magnifice. S-a si oprit circulatia pe un fir pentru ca masinile sa poata sa faca slalom printre gropane.

La inceput am crezut ca e ceva izolat. Dar cand am vazut ca pe absolut toate sectoarele "reparate" au aparut astfel de santuri, mi-am dat seama ca delasarea si incompetenta drumarilor ne fac din nou de ras ca natie.

E de toata jena. Societatea care este responsabila cu lucrarile la DN79 ar trebui amendata si avut grija sa nu mai castige niciodata licitatii publice.

2 comentarii:

  1. Nu pot intelege in tara asta se poate face orice !!! Efectiv isi bat joc de oameni , de soferi . Drumul Arad -Oradea ar trebui saptamanal controlat de institutiile aferente din privinta calitatii si intretinerii , dar vad ca nu este nici un interes. Saptamana trecuta in 11.12.2010 mergeam cu autoturismul Renault Laguna insper Oradea seara si am prins o groapa imensa de 25 cm adancime si diametru de 1 m . Norocul a fost viteza redusa la 70 km /h , pentru ca zburam in sant . Mi sa spart roata, geanta sa distrus complet , telescopul sa rupt din carcasa sin a fost afectat si directia. Institutile de control de ce nu fac ceva, eventual amenzi mai mari. Pecine pot da in judecata???? Nu este respect fata de soferi dupa care platim atatea taxe si inpozite , rovinete . Pentru ce ????!!!! Eu sunt de parere ca acele drumuri care nu sunt finalizate sa poti circula normal sa nu se ceara rovinete si taxe. Financiar ma costat 1000 roni , nu stiu cat voi rezista . Dar va rog faceti ceva cu mafiotii acestia .

  1. Ai dreptate, Pe aceste drumuri nu ar trebui sa ceara rovignieta. Dar ei vor numai sa profite de pe urma noastra, nu ii intereseaza ca pot ucide oameni prin nepasare.

Trimiteți un comentariu