Mama - The Mouse Killer

  • vineri, 13 noiembrie 2009
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete: ,

Pentru cei pe care ii nedumereste articolul de mai jos, Distractie, dati-mi voie sa va explic despre ce e vorba.

Mama e innebunita dupa jocurile gen ZUMA (De ce credeati ca are nickname ZUMIella?). Banuiesc ca stiti despre ce joc e vorba, iar daca nu stiti va explic in cateva cuvinte. Zuma - si o gramada de alte jocuri din aceeasi categorie (Marble Poppers - Luxor, Pirate Poppers, Thumblebugs, Dynasty etc) - se joaca astfel: sunt mai multe nivele, in fiecare nivel ai un sir de bile de toate culorile, sir pe care trebuie sa il spargi si sa il impiedici sa ajunga la capat. Bilele le spargi in felul urmator: plasezi o bila intre cel putin alte 2 bile de aceeasi culoare iar acestea dispar.

Jocul pare simplu si chiar neatragator, dar va asigur ca e ca un drog - te prinde foarte repede si vrei sa tot continui sa il joci.



Si acum vine partea amuzanta a povestii, partea aceea din titlu, unde Mama e ucigasa de "soricei". La jocurile gen Zuma trebuie sa fii rapid. Se joaca numai cu mouse-ul si trebuie sa te misti repede intr-o parte si alta a monitorului, pentru a nimeri bilele cum trebuie. Pentru ca sa faci asta trebuie sa ai un mouse rezistent. Mami mi-a ucis pana acum vreo 6 soricei cu jocurile astea. Pentru ca are obiceiul sa traga de mouse, sa il impinga in birou, sa dea cu el de birou, de parca saracul soricel i-ar fi facut cine stie ce mare rau.

Prima data cand s-a intamplat, la vreo 2 luni de cand i-am aratat Zuma prima data, am crezut ca era o intamplare. Mouse-ul meu optic, luat doar de cateva luni, dadea rateuri. Sarea din loc in loc, cateodata nu misca...in plus nu mai avea deloc piciorusele acelea cu care aluneca el frumos pe birou. M-am mirat, am cumparat altul si gata. Dupa vreo 6 luni, noul meu mouse de semne precoce de oboseala. Ma uit mai bine la el, aceleasi simptome. Atunci m-am prins ca ceva nu era in regula. Si am inceput sa urmaresc ce se intampla. Abia atunci am vazut ce tratament sufera soricelul in timpul unei partide de Zuma. Bietul de el. Degeaba i-am explicat la mami ca nu e frumos ce face - ea joaca Zuma si gata. A trebuit sa ma resemnez si sa  continui sa cumpar mousi. Acum nu mai ii cumpar eu. Pune mama mana pe telefon, il suna pe ginere-su si el ii aduce, ca doar lucra la magazin.

Acum, de miercuri, a descoperit un nou joc gen zuma. E vorba de "Butterfly Escape" (aveti imaginea mai jos). Despre acesta era vorba in postul Distractie de azi dimineata.



Cica e foarte fain. Cred ca am sa il incerc si eu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu