O idee buna. Sau nu?

Din intamplare am dat peste site-ul acesta.

Pe scurt, LucruriGratis este un site unde niste oameni isi fac cont pentru a oferi sau a primi diverse obiecte gratuite.

Unii isi fac acel cont fiindca au ceva gratis de dat, ceva de care nu mai au nevoie, ceva ce nu e chiar stricat si nici chiar nou. Ei pun un anumit obiect in oferta, decid un interval de timp in care doritorii se pot inscrie pentru a primi acel obiect, dupa care aleg castigatorul.
Altii isi fac cont pentru a primi diverse lucruri (nu e o alegere exclusiva, poti fi in acelasi timp si ofertant si doritor la obiectele altora). ei vad un obiect pe care si-l doresc si se inscriu pe lista, incercand sa il convinga pe ofertant ca ei sunt cei care merita cadoul.

Nu imi dau seama daca ideea e rea sau buna. E o idee. Exista si un sistem Reputatie, fiecare "tranzactie" avand un sistem de control, astfel incat membrii inregistrati ai site-ului sa aiba o idee despre cei care ofera/doresc un obiect.

Produsele oferite sunt sortate in categorii si poti gasi aici orice, de la electrocasnice la masini (nu glumesc, cineva oferea in Ford Scorpio cand m-am uitat eu pe site). In plus, ai optiunea de a filtra ofertele dupa judet sau oras.

Ce mi s-a parut mie interesant: de curioasa, am intrat la categoria "Carti". Aici, la fiecare obiect oferit sunt 2-3 oameni interesati. Dar sa vedeti la un aparat foto digital:60 doritori; la Fordul amintit mai sus:52; la un card de memorie pentru telefon:80. Deh, ce sa faci...sunt mai valoroase decat o carte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu