Poza de Marti

Incepand cu ziua de ieri mi-am propus sa postez cate un articol specific pe zi. Ieri era "Jocul de Luni". Azi este "Poza de Marti". Fiecare zi a saptamanii va avea ceva specific - in fiecare saptamana. Maine va fi "Filmul de Miercuri" iar poimaine va fi "Gluma de Joi". La sfarsit de saptamana voi veni cu "Cartea de Vineri" (asa, ca pentru relaxarea din vichend) urmand ca sambata sa am "Muzica de Sambata". Duminica iau pauza, ca doar si D-zeu s-a odihnit a saptea zi, nu? Repet, ceea ce voi posta sunt lucruri care imi plac mie, ma distreaza sau ma inspira si pe care vi le recomand, pe care doresc sa le impartasesc cu altii. Ideea e ca poate va plac si voua. Asta nu inseamna ca sunt cele mai bune sau cele mai noi.

Asadar, va las cu Poza de Marti: (Clic pe fotografie pentru a o mari)



Nu-i asa ca e cel mai frumos loc din lume? Pentru cineva care are "Dor de duca" (asa cum am eu), caruia ii place aventura si care apreciaza adevaratele frumuseti ale vietii.

Dan mi-a atras atentia ca am preluat o fotografie fara sa dau sursa. Mi-a scapat, intradevar. Mea culpa. Deci, poza de mai sus este preluata de pe http://pixdaus.com.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu