Stay in touch ! Sa tinem legatura !

Astazi am inceput o campanie de convocare online a fostilor mei colegi de facultate. Din pacate, au trecut deja trei ani de cand am terminat scoala si ne-am cam pierdut unii pe altii. As vrea sa stiu ce mai fac fostii colegi, care mai e viata lor, ce mai viseaza, ce li se mai intampla...Problema e ca in afara de online alta optiune nu prea imi e la indemana. Sigur ca e mai placut sa te intalnesti cu ei la o poveste, la o cafea sau bere, prin vreun bar pe unde ne petreceam altadata orele de curs, dar e destul de greu. Mai ales pentru ca nu mai locuim in acelasi oras. In plus, nici cu telefonul nu prea poti tine legatura. E scump, nu prea ai vreme...

Asa ca mi-am zis ca online-ul trebuie sa fie mediul de intalnire. Le-am trimis azi mail si mesaj pe Hi5 (la cei pe care i-am avut in agenda) si chiar as vrea sa nu considere ceea ce am facut ca fiind spam. Le-am cerut adresele de bloguri (cine detine asa ceva) sau ID-urile pe care le au pentru diferite retele sociale

Pana acum mi-a raspuns Issore, pe care o salut cu drag. Adresa ei de blog: yssore.wordpress.com. Intrati cu incredere, a avut mereu ceva interesant si inteligent de spus.

Dragi colegi, care ajungeti mai mult sau mai putin din intamplare pe acest blog, va rog sa lasati un coment sau sa imi scrieti mail la adresa fbronnie@gmail.com sau jsssronie@yahoo.com. Am fost promotia Sociologie, anii 2002-2006 de la Facultatea de Sociologie si Asistenta sociala, Universitatea "Babes-Bolyai"-Cluj. Vreau sa pastram legatura.
Let's stay in touch !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu