Taxe.....impozite..... cosul zilnic.....

  • sâmbătă, 6 martie 2010
  • Scris de ZumiElla

Am fost sa platesc impozitul. Prima surpriza neplacuta m-a asteptat la casierie.
Impozitul pe cladire a crescut fata de anul trecut, de parca nu era de ajuns a crescut si taxa la gunoi.

M-am grabit sa-mi platesc taxele in speranta ca beneficiez de aceea reducere pe care o ai daca iti platesti impozitul pana la 31 martie. Pentru mine la fel ca si pentru ceilalti pensionari conteaza acei 10-12 lei pe care reusesc sa-i economisesc.
Surpriza neplacuta, in loc sa economisesc 10-12 lei am platit cu 50 de lei mai mult decat anul trecut.
Poate pentru altii nu e mult dar pentru mine conteaza acei 50 de lei care au iesit din buzunarul meu.
Explicatia edilului-sef nu ma incalzeste cu nimic: cica nu au mai crescut impozitele de vreo trei ani. Si atunci va-ti trezit sa le mariti acuma in plina criza?
Salariile si pensiile au inghetat, au ramas la nivelul anului trecut ca doar e criza. Si atunci de unde sa scoti bani in plus ca sa platesti impozitele si taxele marite?
Si asta nu-i totul, daca anul trecut am cumparat painea cu 2,20 lei anul asta o cumpar cu 3,20 lei, ca sa nu mai spun ca toate alimentele s-au scumpit de anul trecut, doar veniturile au ramas aceleasi.
Pana cand mai putem sa rabdam aceasta umilinta si bataie de joc a celor care se numesc clasa conducatoare?
Pana cand acceptam sa ne fie calculat cosul zilnic care e la limita subzistentei de cei care cheltuiesc fara nici un discernamant, banii pe care noi cei multi santem obligati sa-i platim?
Pana cand vom rabda ca guvernantii sa ne transforme pe toti in hoti ca sa putem supravietui cu aceste venituri de mizerie?
Auzi zilnic de tragedii intamplate unor oameni care fura fier vechi din hale vechi dezafectate. Fura oamenii ca nu au cum sa-si intretina familia. Se stie ca fura se spune la tv ,doar conducatorii nostri se fac ca nu stiu.
Asta e viitorul celor care au muncit o viata, sa devina hoti? Alternativa nu au acesti oameni ori hoti ori muritori de foame impreuna cu familia.
As vrea sa spun ca inteleg ca trebuie sa facem un efort ca sa depasim criza.
Dar de ce trebuie sa suferim doar noi cei care intotdeauna am dus greul?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu