Lectura ca divertisment

  • luni, 8 martie 2010
  • Scris de ZumiElla

Imi place sa citesc. Ma bucur ca si copii mei mi-au mostenit pasiunea pentru carti.

Pe vremuri daca cumparai o carte buna neaparat iti venea la pachet si o carte in care era slavit conducatorul iubit. Nu ma deranja chiar din cale afara, ca pretul era accesibil.
Dupa '90 cand au aparut atatea carti cumparam in fiecare luna 3-4 carti. Au trecut anii si cartile au devenit tot mai scumpe si abia reuseam sa mai cumpar o carte la 3-4 luni.
Asta pana am descoperit anticariatele din Cluj. De cate ori mergeam in vizita la fiica-mea care era studenta in Cluj, prima iesire in oras era la anticariate. Cunosteam toate anticariatele din preajma Hajdeu-lui. De fiecare data cand veneam acasa aveam in bagaje 5-6 carti.
Imi place sa citesc dar nu ma pot apropia de o carte noua. A-ti vazut ce preturi sant prin librarii, te ia cu lesin doar sa te uiti. O carte te costa de la 35 de lei in sus, chiar e un lux sa-ti cumperi o carte. M-am inscris la biblioteca, fiindca cartile mele au fost citite de 2-3 ori si am destul de multe.
Am sa va recomand 3 carti care mie mi-au placut, le am in biblioteca personala si cred ca le-am citit cel putin de 2 ori.
Furia Ingerilor de Sidney Sheldon - eroina principala Jeniffer o avocata frumoasa in ascensiune. O lume periculoasa si impresionanta. Tinutul negru al crimei organizate, sali de judecata, procurori ambitiosi, politica. O carte interesanta pe care nu iti vine sa o lasi din mana.
Din Dragoste Pentru un Copil scrisa de Betty Mahmoody Arnold D Dunchock - drama unei femei casatorite cu un iranian. Drama unei mame care e amenintata cu pierderea copilului. Fuga din Iran a mamei impreuna cu copilul. O drama adevarata, o carte care merita citita.
Un Cavaler Pentru Mine de Meagan McKinney -un grup de femei victime ale unor agresiuni formeaza un club privat de ajutorare si de consiliere. Lucrurile scapa de sub control cand politia nu reuseste sa-i aresteze pe agresori. Femeile angajeaza un ucigas sa le razbune. O lectura interesanta care te prinde.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu