Incet, incet...imi revine pofta de viata

  • joi, 11 martie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Spre rusinea mea, nu am mai postat pe blog din 18 Februarie. Noroc ca ZumiElla a reusit sa mai scrie cate ceva ca altfel ramaneam cu totul fara vizitatori. Multumesc ZumiElla.

Ce sa zic? Am trecut printr-o perioada mai dificila. Poate ca de vina e si vremea asta, ca nu mai e chiar iarna dar parca nici primavara nu vine. Si chiar as vrea sa vina odata primavara sa mai iesim la o iarba verde, la o terasa la o bere...

Si la serviciu treburile au cam inceput sa se precipite, sa se adune hartii pe masa si parca toate sunt urgente, una mai importanta decat alta. Mi-am si schimbat locul de munca, intre timp, dar de fapt "e tot o Marie cu alta palarie", du e mare diferenta. Totusi, pe viitor se anunta schimbari mai mari. Pana la urma, cine stie ce va mai fi...

Ei bine, cu toate aglomerarile astea sper totusi sa mai imi fac putin timp sa mai citesc stiri, sa vad ce se mai intampla prin lume, sa mai vad un film bun (ultimul pe care l-am vazut si mi-a placut a fost My sister's keeper, despre care am sa scriu intr-o zi) sau sa mai citesc o carte (acum am dat-o pe Jules Verne, daca tot am ocazia sa il recitesc si colectionez).

Incet, incet...parca totusi imi revine pofta de viata. Astept si niste vesti bune. Sper sa fie. Anyway...sunt putin mai optimista decat saptamana trecuta.

Ah, si multumesc tuturor pentru urarile de bine. Imi pare rau ca nu am raspuns la timp. La multi ani tuturor doamnelor (dar si domnilor), sa aveti o primavara frumoasa si o renastere a optimismului si a bucuriei de viata. (mersi Veronica pentru premiu si urari).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu