Un an de blog - Statistici

Astazi se implineste exact un an de cand am deschis acest blog. Cu ocazia asta m-am uitat peste niste statistici si am sa redau si aici cateva:


Ziua cu cei mai multi vizitatori - 1475 (cf. Google Analytics) - Luni, 7 Decembrie 2009...alegerile prezidentiale mi-au adus recordul de vizitatori in acea zi:


Cei mai multi vizitatori online - 124 (cf. Histats) - tot Luni, 7 Decembrie 2009...din nou alegerile prezidentiale mi-au facut record de vizitatori online:

Cautari care ma situeaza in Google in primele rezultate (in afara de fbronnie) :
- "Rezultate alegeri ora 11" (print screen facut in 07.12.2009): Locul 2

- "nume comice" (print screen facut in 17.12.2009): Locul 1



- "conspiratie criza financiara" (print screen facut in 17.12.2009): Locul 1

Numar total de vizitatori intr-un an de zile (de la instalarea scriptului de statistici, de fapt): 10777 (cf. Histats) sau 15845 (cf. counterului de pe blog);

Locatii de unde mi s-a accesat blogul: Romania (cei mai multi), urmata de SUA, Moldova, Germania, Franta, dar si tari ca Macao, Pakistan, Yemen sau Vietnam.

As fi vrut sa scriu mai mult, sa fiu mai inspirata, dar de foarte multe ori mi-a fost lene sa postez articole noi (aproape toata vara am lasat blogul parasit). Am avut in pregatire articole pe care nu le-am scris nici pana azi. De multe ori am furat cu tupeu de la altii doar pentru ca imi era lene sa analizez si sa sumarizez articole, asa ca le-am dat pur si simplu pe blog  - de cele mai multe ori pentru ca sa le pot gasi si citi mai tarziu.

Ei bine, la un an de blog, pot sa zic ca am facut blogging doar pentru mine, pentru a-mi demonstra ca pot sa ma joc cu un template xml si sa invat coduri html si scripturi diverse; am facut-o pentru ca uneori ma plictiseam prea tare la serviciu si trebuia sa mai activez cumva; am blogguit uneori intens, alteori de parca nici nu ar fi avut vreo importanta ce scriu.

La un an de blog nu ma cred nici mai desteapta nici mai invatata, dar a fost interesant, o experienta care a meritat. Blogul e o buna modalitate de a te elibera uneori de stres, e o modalitate de a comunica cu ceilalti, cei cativa care stiu sigur ca ma citesc. Asa ca la un an de blog am sa zic: voi continua. La multi ani !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu