Am jucarie noua - Tableta grafica

  • vineri, 18 decembrie 2009
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Am jucarie noua - o tableta grafica Aiptek Slim 600U. De multa vreme vreau o tableta grafica, cam de cand am aflat ca exista asa ceva, cu ani in urma. Nu ca as fi foarte talentata la desen, dar intotdeauna mi-a placut sa "mazgalesc" si unii ziceau chiar ca ma pricep.

Jucaria mea cea noua arata astfel:


Iar acesta e primul desen, facut azi-dimineata in graba. Aseara am instalat tabletuta pe calc, dar ne-a luat ceva vreme pana sa ne obisnuim sa manuim pixul in loc de mouse:


Aria activa e cat o pagina A4, are 1024 nivele de presiune, pixul are si doua varfuri de schimb. Recunoaste scrisul de mana si il poate transfera intr-un document. Il poti folosi pe post de mouse fara sa faci alte  scamatorii si merge in paralel cu mouse-ul normal, depinde cu care vrei sa lucrezi. E chiar misto.

Inca nu am apucat sa o studiez cum trebuie, dar o sa ma joc cu ea in weekend, sa vedem ce poate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu