Realitatea cruda a zilelor noastre

  • vineri, 5 februarie 2010
  • Scris de ZumiElla

Am vazut la stiri un caz care reflecta cruda realitate a zilelor noastre. Ma refer aici la cei multi care abia isi duc viata de azi pe maine. Intr-o localitate o batrana de 84 de ani a fost atacata de un individ mascat noroc ca tocmai atunci a venit sora geamana si impreuna au reusit batranele sa puna pe fuga pe atacator. Fapta s-a petrecut ziua. Dupa ce mascatul a fugit batranele au sunatla 112 si in scurt timp mascatul a fost prins. Surpriza a fost ca mascatul era o femeie. Si acum ajung la aceea realitate cruda a zilelor noastre. Femeia care a intrat in casa batranelor sa fure este educatoare .mama ei si bunica ei au fost si ele educatoare are unchi profesor, cei care o cunosc incearca sa inteleaga ce s-a intamplat ca a ajuns sa fure. Explicatia e simpla, prin pierderea unor sporuri a ajuns sa castige cu 500 de lei mai putin, are 2 copii de crescut. Mi-am pus intrebarea daca eu as fi pusa in asa o situatie ce as face? E greu de raspuns. Sa vezi ca muncesti cinstit si totusi nu reusesti sa te descurci cu salariul de mizerie pe care il primesti. Sa ai copii si sa alegi intre a-ti plati cheltuielile ca sa nu-ti pierzi locuinta sau sa-ti hranesti si sa-ti imbraci copii ramanand cu restante la cheltuieli? Ce alegi?
Nu asta am ales la asa zisa revolutie. Nu am ales ca nesimtitii care erau pe functii in 89 sa ajunga milionari. Am vrut libertate si o viata decenta dintr-o munca cinstita.
Nu sant nostalgica dupa regimul trecut, dar tin sa va amintesc ca din salar am platit rata la apartament, am platit cheltuielile lunare si mi-a mai ramas si pentru traiul de zi cu zi.
Mi-am mai amintit un caz, un tanar a dat o spargere la o patiserie a furat banii pe care i- gasit, dar a fost prins ca nu a fugit imediat ci s-a pus sa manance pateurile pe care le-a gasit. Cand au venit politistii le-a spus ca nu mai mancase de 3 zile.
Sant vinovati de faptele savarsite dar mai vinovati sant cei ce ne-au adus in aceasta situatie.
E o trista realitate, dar e realitatea celor multi din Romania.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu