Aventurile nocturne ale lui Miki

Miki e hamsterul nostru (despre care am mai scris si aici) care duminica ce tocmai a trecut a implinit 2 saptamani (de cand e la noi). Intre timp ne-am dat seama ca e baietel, ca e un mancacios si jumatate, ca ii place sa faca alergari in rotita, ca e mort dupa frunzele de salata verde si ca e precum o maimutica deoarece ii place sa se catere pe gratiile custii.

Miki asta e mare smecher. Azi noapte a evadat din cusca. M-am trezit la 6 dimineata ca se plimba peste mine in timp ce dormeam. Asa ca a trebuit sa ma ridic din pat si sa il prind sa il pun inapoi in casuta lui.

Nu stiu cand a evadat, de cat timp se plimba singurel prin casa, daca a ros ceva in timpul asta si ce alte aventuri a mai avut. Stiu doar cum a evadat. Ieri seara in timp ce beam o bere impreuna cu Fratello tot ne distram uitandu-ne la Miki cum se chinuie sa ridice usita de la casuta. Prindea cu boticul de gratia de la usa si o ridica, dar pe cand sa isi poata scoate nasul afara usita cadea la loc. Vazand asta ne-am gandit ca pana la urma reuseste cumva sa isi bage o labuta sub usa astfel incat sa poata sa evadeze. Asa ca Pityu s-a gandit sa ii puna opritor la usa, astfel incat sa nu mai poata sa o ridice. Insa, neavand altceva prin casa, a prins usita cu un fel de clema mai mica de prins haine. Am incercat sa vedem cat de usor se poate ridica usa astfel si, credeti-ma, se ridica destul de greu. Mai ales pentru un hamster, ne gandeam noi.

Ei bine, l-am subestimat, e clar. A reusit sa ridice usita noapte, in ciuda opritorului, si tocmai din cauza opritorului usita nu a mai cazut la loc, astfel ca Miki a avut 3 centimetri pe unde sa se strecoare afara. Si, probabil, asa cum a zis si Pityu, s-a plimbat cat s-a plimbat, i s-a facut foame si a venit sa ma trezeasca pentru a-l pune inapoi in casuta lui. Ma gandesc ca asa s-o fi intamplat, fiindca dupa ce l-am pus in cusca a rontait niste graunte apoi s-a culcat.

Deci Miki e un mare smecher.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu