Ce am castigat ????

  • miercuri, 19 mai 2010
  • Scris de ZumiElla

In 1989 cand a cazut Ceausescu ne-am bucurat cu totii.
Ne-am bucurat ca am scapat de tiranie si ca o sa ajungem in 10-15 ani sa traim si noi ca cei din vest.
Baza am avut-o, nu a trebuit sa o luam de la zero. Am avut industrie am avut agricultura, am scapat de datorii externe.
Ne-am bucurat ca vom avea lumina, nu vor mai fi intreruperi de curent zilnic.
Vom avea caldura in apartmente si nu vom mai suferi de frig.
Vom avea zilnic apa calda nu doar 5 zile pe saptamana.
Vor fi magazinele pline, si nu vom mai sta la acele celebre cozi de pe vremuri.
Ce avem dupa 20 de ani?
Industria distrusa, agricultura distrusa. Multi someri, multi pensionari, putini producatori.
- Ministrul finantelor a spus ca salariile si pensiile au crescut nejustificat. A declarat ca daca o luam realist pensia medie ar trebui sa fie de 400 de lei si salariile la fel.
Si se lucreaza la a gasi mijloacele legale de a reduce pensiile si salariile.
Pentru a face economii statul nu v-a mai subventiona caldura.
- Ce ne asteapta?
Daca pe vremea lui Ceausescu am stat zilnic cateva ore fara caldura, acuma in democratie vom sta toata iarna fara caldura. Prea putini vor fi cei care isi vor permite sa plateasca facturile de incalzire. =Asa ca la punctul asta am dus-o mai bine inainte.=
Magazinele sant pline cu de toate, dar ce folos. Proportia pret=salar, pensie e prea mare, in favoarea pretului. =As prefera sa stau la coada, ca pe vremuri.=
Dupa 20 de ani tara e inglodata in datorii, marea majoritate a populatiei se descurca mai greu decat pe vremuri.
Romania a regresat. Valul de jafuri, crime, sinucideri, sant urmarile imensei discrepante dintre clasele sociale.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu