Noi probleme

Momentan sunt în imposibilitatea de a scrie mai mult pe blog, fiindcă m-am mutat la casă nouă şi încă nu am mutat şi computerul. Singurul PC la care am acces momentan e cel de la serviciu, dar (după cum bine ştiţi) dacă stai prea mult aiurea pe net la birou e ca şi când ţi-ai scrie demisia. Şi nu, nu am Notebook, fiindcă nu îmi place.
Cum am pus totul la loc acasă mă apuc de scris, fiindcă am amintiri cu multe întâmplări hazlii de prin căminele e fete (ca să vadă băieţii că nici noi nu suntem uşă de biserică) şi nu numai. Am să scriu din nou despre Miruna, dar şi despre alte colege, unele mai trăznite ca altele.
Mai am şi alte posturi "pe ţeavă", gata să fie lansate, dar deocamdată şmotruim la noua locuinţă, şi până instalăm toate căblăraiele, durează.
Între timp puteţi lăsa sugestii de articole pe "Skribit"(căsuţa din dreapta jos) sau la comentarii. La bună vedere/auzire.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu