Chestionarul lui Proust - Leapsa

  • miercuri, 10 februarie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Cu intarziere de aproape 2 saptamani (scuze Mihai), e randul meu sa dau mai departe doua dintre lepsele primite.

Chestionarul lui Proust - Leapsa (primit de la Mihai)

1.      Principala mea trăsătură: Curiozitatea;
2.      Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un barbat: Romantismul
3.      Calitatea pe care o prefer la o femeie: Discretia;
4.      Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: Faptul ca sunt langa mine cand am nevoie de ei;
5.      Principalul meu defect: Incapatanarea;
6.      Îndeletnicirea mea preferată: Sa creez ceva nou din nimic;
7.      Fericirea pe care mi-o visez: Sunt prea multe de spus...
8.      Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Nici nu vreau sa ma gandesc;
9.      Locul unde aş vrea să trăiesc: Germania - Bavaria
10.    Culoarea preferată: Negru;
11.    Floarea care-mi place: Viorelele;
12.    Pasărea mea preferată: Vrabiuta;
13.    Prozatorii mei preferaţi:  Sven Hassel, Jack Higgins etc;
14.    Poeţii mei preferaţi: Mihai Eminescu, Ion Minulescu;
15.    Eroii mei preferaţi din literatură: Ei;
16.    Eroinele mele preferate din literatură: Ele;
17.    Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Mama
18.    Ce urăsc cel mai mult: Prostia combinata cu fudulia;
19.    Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: Cele copilaresti, care nu fac rau nimanui.
20.    Deviza mea: Carpe Diem!

Leapsa merge mai departe la Veronica, Dan, Stefan, Adrian.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu