Ce mai gugaleste lumea?

  • luni, 1 februarie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Citind un articol de-al lui Mihai, mi-a venit si mie ideea sa vad ce mai cauta lumea pe Google si ce cuvinte cheie mai ciudate imi aduc vizitatori pe blog. Am luat asadar site-urile cu statistici de trafic ale blogului si am cautat cuvintele cheie. Aveti mai jos cele mai comice, ciudate sau stupide cautari pe care le-am vazut:

cum fac sa misc mousu cu webu - Aoleu!
faze tari cu detoate de cazi jos - Numai sa nu te lovesti.
ai doua vaci, vinzi una - Asta le are cu teoriile economice.
articole camila - Nu vei gasi pe acest blog.
boc boc boc poc poc poc - cineva chiar cauta asa ceva pe gugal?
ce nu suporta soareci? - Poze cu Mihaela Radulescu.
ce sa faci cu prostanaca eu ii zic sa mulga vaca - Cel putin rimeaza, nu?

cum face satana video - Nici nu stiam ca se ocupa de asa ceva. Merge si pe la nunti, oare?
cums sa scoti foc din gura - Chemati pompierii!
frankenstein descarca carte - Wow, ce a mai evoluat Frankenstein - citeste carti.

unde se aduna curvele batrane in constanta - Sincer, nu stiu!
mai in gluma, mai in serious - Asa zic si eu - mai in gluma mai in serios - nu stiu daca oamenii astia au gasit ce au cautat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu