Actiunea Sobolanul 2

Deci vedeti cum il alint eu pe Miki, hamsterul cel aventuros? Sobolanul. Ei bine, sobolanul asta are chef de plimbare noaptea, cand oamenii normali dorm si viseaza frumos. Cand vrem noi sa il scoatem din cusca sa ne jucam impreuna sau sa il lasam sa se plimbe in biluta lui nu prea ii convine. Iti trebuie mai bine de jumatate de ora sa il convingi si sa il momesti afara cu o frunza de salata. Dar daca el are chef de plimbare nocturna...

Despre prima lui evadare am scris aici. Atunci a reusit sa deschida usa mare si a fugit pe acolo. Ca sa nu mai fuga i-am pus o clema de haine care sa tina usa pe loc. Apoi, alaltaieri noaptea m-am trezit intamplator la 12 jumate sa beau niste apa si l-am prins pe jumatate afara din cusca. Atunci a reusit sa deschida usita pe unde ii dam haleala, desi usita aceea se deschide foarte greu, asa ca a trebuit sa ii punem o clema de haine ca sa tina si acea usa blocata. Ei bine, in ciuda masurilor luate pana acum, azi-noapte a reusit din nou sa evadeze. 

Si, din nou, m-am trezit ca se plimba peste mine in timp ce dorm, de data asta la ora 2 noaptea. Acum mi-a ales piciorul drept bulevard. Si pe cand sa il iau sa il pun inappoiu in cusca mi-a sarit din mana si s-a ascuns dupa dulap, asa ca a trebuit sa organizam si o mica vanatoare. Noroc ca a reusit Pityu sa il prinda destul de repede.


Acum cusca lui arata in halul asta, cu 6 cleme care tin usile in loc - desi sa nu va imaginati ca e chiar atat de usor sa deschizi usile. Dar, pur si simplu, Miki asta nu se lasa pana nu mai face o plimbare. Ori ii dam noi prea multa salata si asta il face mai destept, ori se pare ca am nimerit cel mai aventuros hamsteri din cati exista. Oricum, de astazi vom lua masuri mai drastice - vom prinde usile cu sarma. Astfel sigur nu va mai evada noptile urmatoare. Sper!

P.S. Pe vinovat il puteti vedea in poza de mai sus rontaind o frunza de salata - preferata lui.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu