Asocieri "comice" de nume - III - Părinţi tembeli

Mă numesc: SRHCVF260602

"Biroul de Stare Civilă de la Moscova refuză, de mai bine de şase ani, să înregistreze un băiat cu numele de SRHCVF260602, această combinaţie ciudată de cifre şi litere fiind singura variantă de nume pe care părinţii o iau în considerare pentru fiul lor.

Părinţii băieţelului care s-a născut pe 26 iunie 2002 nu vor să îi dea alt nume decât SRHCVF260602, care înseamnă, spun ei, „un specimen de rasă umană născut în clanul Voronine-Frolov pe 26 iunie 2002”. Familia a depus mai multe plângeri în justiţie, ajungând chiar la Curtea Europeană a Drepturilor Omului de la Strasbourg. Niciun tribunal nu a acceptat să înregistreze plângerea părinţilor." (Articol preluat din Romania Online).

Noroc că mai există şi oameni normali (a se vedea tribunalele care refuză să înregistreze acest nume). Oamenii vor să iasă neapărat în evidenţă. Şi cum nu ştiu altceva ce să facă, îşi bat joc de propria odraslă.

Asta mi-a adus aminte de bancul cu indienii:

- Tată, de ce-l cheamă pe fratele meu mai mare Tunetul Văilor?
- Pentru că în momentul în care l-am conceput afară tuna foarte puternic.
- Dar pe sora mea de ce o cheamă Luna Salbatică?
- Pentru ca am conceput-o într-o seară cu lună plină. Dar ce-i cu toate întrebările astea, măi Prezervativ Găurit?

Sau un banc cu Bulă:

Bulă la şcoală. Învăţătoarea strigă catalogul. Ajunge la Bulă. Toţi copii încep să râdă.
- Dragă Bulă, spune învăţătoarea, ştii, copii râd de numele tău. Vezi tu, dacă schimbi prima literă din nume se ajunge la ceva urât. Du-te la părinţii tăi şi roagă-i să-ţi schimbe numele.
După câteva zile, Bulă vine foarte fericit la şcoală, cu noul certificat de naştere.
- Acum mă cheamă Denis !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu