Ghinion ? Piaza rea ? In Micalaca !!!!

  • joi, 24 noiembrie 2011
  • Scris de ZumiElla

Ghinion, piaza rea, dar nu e nici 13, nici marti, sau vineri, si atunci ce o fi ?
Sant cele trei ore rele, dar chestia e ca sant mai mult de trei ore si nu se mai termina, si e joi, sau tocmai joia sant cele trei ore rele ? Chiar ca nu stiu.
Dar hai s-o luam cu inceputul.
E ora 6 dimineata, eu incing o zuma de mama focului, imi merge atat de bine, am un punctaj excelent, abia joc cateva jocuri si pac, gata. 5 minute atat am reusit sa joc si gata s-a intrerupt curentul.
Comicul a fost, ca am crezut ca zuma s-a suparat pe mine si mi-a inchis calculatorul, abia dupa, am vazut ca s-a intrerupt curentul, sau mai bine sa spun ca nu am mai vazut nimic ca era bezna.
Orbecaind prin casa gasesc o lumanare, in sfarsit gasesc si chibrite, sant salvata. Dar stiti cum e cand revine in sfarsit curentul, se joaca de-a uite-o nu mai e, asa ca am tinut lumanarea aprinsa sa nu mai raman in bezna.
Si trec cateva ore si plec la biblioteca sa-mi schimb cartile. Ah, da sant pensionara si am timp pentru hobi-urile mele adica calculatorul, sau mai bine zis jocurile si cititul. Asa ca pe la vreo 10 si jumatate plec la biblioteca, trec pe la Billa imi fac cumparaturile, ajung acasa, dau sa aprind gazul, ce vorbesti, gaz ioc.
Acuma ce-i drept, pe cand ma duceam la biblioteca am vazut ca la un bloc de pe Miorita ardea, dar ardea serios, teava de alimentare cu gaz, teava aceea care iese din pamant, flacarile deja afumau geamurile de la parter.
In Micalaca si curentul si gazul in aceeasi zi ? E prea mult .
Ajung si eu acasa, e trecut de unu si jumatate , e aproape doua, adica ora 14 sa inteleaga tot omu, dau sa aprind gazu, stau cu aprinzatoru si nimic, poate nu am baterie, au , si totusi bateria e buna, nu este gaz.
Ma uit pe internet, nimic, nici un anunt.
Eu am trecut pe acolo si macar am stiut ce s-a intamplat dar altii nu stiu, stiu doar atat ca nu au gaz
Nesimtitii, macar sa scrie ca lucreaza si ca in curand se va remedia situatia.
Asa ca ce o fi fost cu Micalaca azi ; ghinion sau piaza rea ?

2 comentarii:

  1. Pai...a cam fost o intreaga saptamana ciudata. Ghinionista chiar. Intr-una din zile, in timp ce ma congelam in statie asteptand tramvaiul trece un autobuz pe langa noi si striga sa venim inauntru caci a deraiat tramvaiul. Cred ca era martea. A doua zi parca, tot in gradiste, un tramvai a lovit o masina. Alt ghinion, alta distractie, alt ger. A doua zi, din nou. Un tramvai loveste o masina. De data asta a tarat-o vreo 20 de metri si a aruncat-o intre trotuar si linia de tramvai. Circulatie intrerupta din nou si tot tacamul.
    Asa ca a fost o saptamana nebuna.

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu