Bataia de joc de la CTP Arad

  • miercuri, 16 februarie 2011
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Se intampla sa circul zilnic cu tramvaiele prin Arad. cel mai des pe linia lui 16, adica Piata Romana - Sere si retur. Am si abonament la transport, pe care il innoiesc cuminte in fiecare luna. Nu m-am dus in fata Primariei sa protestez ca s-a scumpit transportul in comun. Nu m-am dus nici la CTP sa fac plangere ca trebuie sa platesc abonament pe toate liniile cand eu circul de fapt pe o singura linie. Dar am si eu o limita a mea.

Trec peste faptul ca in urma cu doua saptamani, cand era gerul mai mare, am asteptat in statie la Podgoria dupa un tramvai cu numarul 16 care trebuia (conform orarului afisat pe site-ul CTP Arad) sa fie in statie la ora 11:27. Au sarit pur si simplu peste respectivul tramvai asa ca am asteptat in ger pana a venit urmatorul, la ora 11:52. Dar am zis ca se mai intampla. Asta e. Probabil a fost o defectiune pe undeva.

Dar ce s-a intamplat ieri si astazi, de dimineata, e deja mult prea mult pentru a trece cu vederea. Cei de la CTP au luat decizia de a toaleta copacii din imediata apropiere a liniei din Gradiste. Adica de a taia crengile unor copaci care amenintau sa zgarie mandrete de tramvaie. Nici o problema, trebuie facut si acest lucru. Unde, insa, repet: UNDE? au anuntat ca intre anumite ore se suspenda circulatia pe liniile 15 si 16? Pe site-ul lor (pe care - intamplator - il consult zilnic pentru orarul tramvaielor), la sectiunea "Noutati" ma intampina stirea despre programul tramvaiului cu Mos Craciun (dupa cum se poate vedea in poza de mai jos). Pe Prima pagina a aceluiasi site iar nimic. In statii, la avizierele lor frumos acoperite - nici un anunt. Pe site-ul Aradon, site cu stiri din Arad - tot nimic. Nicaieri vreun anunt.


Dar haideti sa zicem ca sunt eu prea neinformata. Am intrebat si eu, ca tot omul, alti calatori care doreau sa ajunga in Gradiste daca au stiut despre aceasta schimbare in program. Si raspunsul lor a fost "Nu". Am aflat in momentul in care un nesimtit de vatman de pe linia 16 a dat jos din tramvai (ieri de dimineata) pe toata lumea care dorea sa ajunga in Gradiste - tocmai in statia Caius Iacob (langa BancPost). Si nu ne-a dat jos asa, cu scuze si explicatii despre ceea ce se intampla, ci cu injurii, cu gesticulari nervoase si cu semne obscene. Pe o doamna in varsta a numit-o "dementa" pentru ca nu intelegea unde trebuie sa mearga pentru a astepta acel autobuz care "o sa vina sa va ia". Dar unde e statia? "Acolo" facea vatmanul, si dadea din maini intr-o directie neprecizata.

Si culmea, dupa ce in sfarsit vine respectivul microbuz, il intreb pe soferul acestuia cat timp o sa tina aceeasi situatie, iar individul imi raspunde ca inca putin si se da drumul tramvaielor in Gradiste. Ce a uitat sa spuna e ca si a doua zi se va intampla acelasi lucru. Am intrebat si astazi daca mai tine campania de "toaletare" si raspunsul a fost acelasi "Nu". Sunt curioasa cum va fi maine.

De la mine, domnilor si doamnelor de la CTP - Sa va fie rusine! Sunteti niste nesimtiti!

P.S. Apropo de "toaletare", muncitorii care trebuiau sa o efectueze taiau literalmente frunza la caini. Adica au facut un foc de tabara pe terasamentul liniilor si stateau sa se incalzeasca la el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu