Margele si Bijuterii - o mare pasiune

Nu am mai scris demult pe acest blog, iar motivul e acesta: pasiunea mea pentru "margelit" imi mananca aproape tot timpul.

Adica atunci cand nu "margelesc", scriu despre margelit sau citesc despre margelit sau urmaresc tutoriale despre margelit. Asta pe langa serviciu, treburi gospodaresti, iesit la o bere sau altele de acest gen. Desi am cochetat de mult cu ideea insiratului de margele (in facultate, la Cluj, am descoperit primul magazinas care vindea accesorii pentru pasionati acestui hobby), efectiv am inceput sa margeles serios de prin vara, anul acesta. Atunci mi-am luat primul set de clesti, sarma pentru modelaj, zalele, panglicile, margelutele si alte o mie de chestii pe care mi le-am dorit si am crezut ca am nevoie pentru inceput.

Intre timp am activat mult in clubul Designerilor de Bijuterii, unde mi-am expus pentru prima data "creatiile", iar de curand mi-am deschis blogul FB Ronnie - Handmade, blog dedicat in intregime acestei pasiuni, blog pe care sunt deocamdata foarte activa si care imi cere mult timp.

Iata deci care este motivul abandonarii partiale a acestui blog. Am sa revin, din cand in cand, atunci cand mai am cate ceva de spus, intre timp Zumiella ramanand sa se ocupe de postarile pe acest blog.

Iata si cateva dintre ultimele mele bijuterici:











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu