Un nou început

  • sâmbătă, 20 decembrie 2008
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Dacă tot am început să citesc bloguri (a se vedea Sebi, Denisuca si Noi Decidem), m-am gândit sa intru şi eu în rândul bloggerilor. Nu ca as pretinde ca stiu multe despre blogging, ci doar fiindca am văzut că a face blogging nu e chiar ca şi cum ai scrie lucrări pentru facultate, cu surse bine-documentate, cu bibliografie la sfârsit, cu subiecte “alese”, neaparat de importanta capitala pentru natiune. Nu! aici poti sa scrii si despre vânzatoarea din colt (care nu ti-a numarat bine restul si a mai si facut pe ofensata când i-ai atras atentia), despre fostul prof#¤%&#/&# de chimie, care te-a cam maltratat în liceu, despre vecina cu pisica…în fine, despre orice îti trece prin cap. Important e sa reusesti sa “le faci ziua” celor care te citesc, sa îi faci sa râda sau, dimpotriva, sa se revolte pe vreun subiect.

Asa ca Hop! la Magazin si cumparat tot ce trebuie, instalat, dres, aranjat…si gata blogul. Ma rog, mai e de lucrat. În primul rând la Posturi – gasit subiecte (asta nu e chiar asa de greu, mai ales daca scrii despre ce te enerveaza sau ce îti place, sau ce se întâmpla în ziua respectiva). Apoi la aspect, ca si daca ai ceva interesant de scris, dar aspectul blogului lasa de dorit…Mai apoi trebuie sa te gândesti si la promovare. Bun-bun, eu scriu, ma straduiesc, dar cine ma citeste? Dau Mass-uri cu adresa mea pe Messenger? That is lame! Asa, mai te bagi pe Trafic, mai faci un link exchange (daca ai cu cine), mai îti adaugi adresa blogului atunci când postezi pe vreunul din miile de forumuri la care esti înscris (sau nu).

OK, e greu la început, toata lumea recunoaste. Dar daca perseverezi, daca esti hotarât sa ai ceva de spus, cititorii vor veni inevitabil, si apoi vor reveni, si în cel mai bun caz vor aduce si alti cititori cu ei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu