Pe angajatii de la Selgros Arad ii doare undeva de clienti

Sunt constienta de faptul ca si anti-reclama e tot o reclama. Acestea fiind zise nu ma pot abtine sa va povestesc pataniile de ieri de la Selgros-Arad.

Dupa ce luni am facut un tur al magazinelor din Arad unde se pot gasi electrocasnice, am ajuns la concluzia ca Selgrosul este magazinul cu oferta care ne convine. Doream sa cumparam un frigider si o masina de spalat. Asadar ieri seara am mers la Selgros pentru a achizitiona aceste produse. Am ajuns in jur de ora 18:00 si ne-am dus direct la raionul vizat. Nu ne-a luat mai mult de 10 minute sa ne hotaram asupra produselor, asa ca am inceput sa cautam din priviri un angajat care sa ne asiste. Mentionez ca la ora aceea la raionul electrocasnice nu erau mai mult de 2-3 gura casca dar nici un angajat. Dupa inca vreo cinci minute am pornit sa caut un angajat. I-am gasit pe doi, doua raioane mai departe, holbandu-se la un portbagaj de masina (din acela tip barca), fara nici un client prinprejur. L-am rugat pe unul dintre ei sa vina sa ne ajute. A venit imediat, s-a uitat, a dat din cap si a zis ca il cheama pe baiatul de pe raionul electrocasnice. Apoi a disparut.

Douazeci de minute mai tarziu noi eram tot acolo si il asteptam "pe baiat" sa vina. Intre timp l-am ochit unde era si stateam cu ochii pe el. Le explica nu stiu ce despre un laptop unor clienti. Bun, mi-am zis, termina cu aceia si vin la noi. Si asteptam, si asteptam...si asteptam. O clipa nu sunt atenta si vad ca tipul a disparut. Incep iar sa il caut prin imprejurimi. Ia-l de unde nu-i! Clientii aceia cu laptorul erau tot acolo, asteptand si ei. In rest, prin zona, nici un alt angajat. In sfarsit o prind pe o tipa si o rog frumos sa se ajute si pe noi. Ea mi-l arata "pe baiatul" (acela pe care il urmaream eu) - era cu alti clienti si le arata ceva. Ma duc la el si ii zic ce vrem sa cumparam. Da din cap si zice ca vine imediat, apoi pleaca undeva in spate, in depozit. Mai trec vreo zece minute si apare iar. Incerc sa ii atin calea dar ma evita si le duce un laptop celorlalti care asteptau si ei.

Intre timp, la raionul respectiv mai apare si o angajata blonda (la propriu). Baiatul asta al nostru le-a dat indivizilor acelora laptorul si intarzia de povesti cu blonda. Ma duc iarasi la el si il mai chem odata. Porneste impreuna cu blonda spre locul unde erau ai mei, dar se opreste la un raft unde sunt expuse laptopuri si incearca sa puna intr-un fel de vitrina laptopul pe care il aratase si incercase pentru ceilalti. Am crezut ca fac cu nervii. Chestia asta a mai durat 10 minute. De ce mama dracului nu a venit sa ne serveasca si abia apoi sa puna laptotul ala in vitrina? Sau de ce mama dracului e nevoie de 2 angajati pentru a pune un laptop in vitrina?

In sfarsit, dupa aproape o ora de asteptat aiurea, reusim si noi sa il prindem pe tip sa ne ajute. Vine cu stivuitorul, da jos de pe raft produsele, le pune in cos si mergem la casa sa platim. Dupa ce platim mergem la Serviciu clienti sa ne faca garantiile. Acolo, alt angajat sictirit. Parca l-am fi deranjat de pe WC, atat era de artagos, desi am vorbit frumos cu el. Noroc ca de acolo am scapat relativ repede.

Partea buna e ca ne-am livrat in aceeasi seara produsele acasa. Cu toate astea, va mai curge multa apa pe Mures pana sa ma incumet sa mai imi fac cumparaturile la Selgros-Arad, intrucat angajatii sunt de o nesimtire crasa. Inteleg sa nu ii bagi in seama pe gura-casca care te intreaba tot felul de prostii si nu cumpara nimic, (desi si asta e discutabil) dar in momentul in care iti zic ca m-am hotarat si vreau sa cumpar - si atunci sa te doara in c... de client?

Rusinica! Rusinica!

13 comentarii:

  1. nu ii adevarat asta chiar ii vrajeala din partea asa zis ,,clientului'',pt k intotdeauna exista cineva pe raion si in plus de toate astea nici un angajat nu te lasa balta asa,eventual se intoarce si ii zice clientului k o sa mai dureze kteva minute.asa k halal de asa clienti si pe langa k le vb frumos te iau si la misto,si mai fac si pe destepti desi ei is prosti gramada..........

  1. Habar nu ai despre ce vorbesti. Lucrezi probabil la Selgros si te-ai atacat de ce am scris?! Ce am povestit mai sus mi s-a intamplat mie, nu unui "client". Daca totusi lucrezi la Selgros se vede ce repect ai pentru clientii "prosti gramada". Normal ca daca voi asa ne considerati asa ne si tratati, indiferent de ce spune regulamentul intern. Oricum, din partea mea puteti sa va duceti in faliment cu totul, poate asa invatati regula "clientul e rege".

  1. Clientul e un om,k si angajatul ! Rege e la masa acasa poate ! Trebuia sa mergi vis-a-vis la REAL sa dai cu 200-300 ron in plus daca te crezi asa client important sau daca nu iti permiti,taci si asteapta ! Si in al 2-lea rand,faza cu laptopul .. trebuia pus inapoi in vitrina,ca venea alt client,destept ca si tine , si il baga sub haina si iaca s-a facut cu un laptop moca ! La urma urmei,ai asteptat atata dupa angajat pentru ca preturi mai bune ca si la Selgros nu ai mai gasit niciunde in ARAD . Asa ca....sigur ai sa mai pui piciorul in Selgros si nu 1 data ... "clientule grabit" !

  1. Draga anonimule, ma indoiesc ca pentru a pune un laptop inapoi in vitrina este nevoie de doi angajati de la Selgros. Sau poate ca da, mai stii. La ce salarii au amaratii e clar ca numai oameni de calitate se inghesuie la angajari la ei. In orice caz, articolul e scris in Ianuarie 2010. Astazi suntem in 1 Septembrie 2011 si intre timp nu am mai pus piciorul in Selgros. Nu de alta, dar prefer sa dau 10 lei in plus si sa fiu tratat ca un client decat ca un rahat.

  1. dragul client mai lasa vrajeala.si eu am lucrat la selgros arad aproape 5 ani tot pe raionul de electrocasnice dar nu s-a intamplat niciodata sa nu fie angajati pe raion.probabil ca nu ai de unde sa sti cum e sa lucrezi intr-un hipermarket daca nu ai lucrat niciodata.se intampla sa fie un coleg la pauza si clar ca ramane pe raion un singur angajat.voi clientii astia exagerat de grabiti nu intelegeti ca angajatul nu se poate imparti in 2 sau 3 locuri.nu trebuie decat sa aveti putina rabdare si totul se rezolva.si mai intelege-ti un singur lucru.fiecare angajat este pe raionul lui.degeaba mergeti la raioanele vecine ca angajatii de pe alte raioane nu va pot ajuta si pe raionul de electrocasnice.numa bine.

  1. Draga Anonimule, nu e nevoie sa te ataci asa. Repet, asta s-a petrecut acum un an si jumatate. Am fost nervoasa la momentul acela si am scris ce s-a intamplat. Nu am inflorit fiindca nu aveam nici un interes. Acum mi-a trecut supararea, dar oricum pe la Selgros nu am mai dat. La vremea aceea mi-au povestit si altii cateva patanii asemanatoare, asa ca nu are rost sa iei apararea Selgrosului.
    Se vede dupa cum scrii cam ce parere aveai despre clienti, asa ca mai bine las-o balta. Daca ai lucrat 5 ani acolo inseamna ca te-ai molipsit. Poate imi explici tu de ce e nevoie de doi angajati sa puna un laptop intr-o amarata de vitrina, ca eu nu pricep.

  1. oricum degeaba ai povestit ca nu e nimeni curios de tine, ca tu esti grabita. sooo ciocu mic singhiti daca vrei daca nu mashhh!!!

  1. Fraiere, hai sa clarificam o chestie, ca sa poti sa te intorci la somn linistit:
    1. Oamenii de la Selgos ar trebui sa fie curiosi de acest articol, deoarece daca dai cautare dupa cuvintele "selgros arad" in Google, articolul de fata apare pe pozitia a cincea, pe prima pagina, unde poate fi citit de toata lumea. Si da, clientilor le place sa fie respectati, asa ca daca citesc despre multe intamplari de asemenea factura s-ar putea sa se orienteze spre alte magazine.
    2. E ultima daca cand mai incerc sa explic ceva legat de acest subiect. Nu de alta dar e vechi. Si chiar am lucruri mai bune de facut decat sa stau sa ma cert cu angajati frustrati ca sunt facuti nesimtiti. Daca va supara faptul ca sunteti bagati in aceeasi oala totim, incercati sa schimbati ceva la propria atitudine.

  1. bine ca esti tu frumoasa si dute in alta parte daca nu iti convine pentru ca daca daca la selgros arad nu esti bagat in seama ..................dute te rog in alte magazine unde nu gasesti pe nimeni in tot magazinul'

  1. Intrebare: se uita cineva la data publicarii articolului? E vechi, basta! Nu va mai ofticati degeaba, toti anonimii.

  1. stiu ca articolul este vechi dar totusi vreau sa zic si eu ceva. daca erau 2 oamnei care puneau un laptop nu inseamna ca erau de pe acelasi raion. nu cred ca exista vreun magazin selgros sa aiba fete pe raion. blonda era probabil din alt departament si oricum nu avea cum sa va ajute. faza cu clientul e rege nu e chiar asa. puneti-va in locul unui angajat la care vine un client cu aceasta conceptie si il trateaza ca pe un sclav sau un cersetor. daca a stat mult cu clientii cu laptopul inseamna ca poate acei clienti erau grei de cap si nu intelegeau ce le explica sau habar nu aveau ce vor dar vroiau ceva. era normal sa serveasca clientii in ordinea sosirii. nu se oftica nimeni. trebuie doar sa fie si angajatii intelesi ca nu e usor 8 ore sa iti bati capul cu tot felul de oameni. nu ma refer la dvs si la cei de genul celor cu laptopul carora le ia jumatate de ora sa inteleaga ca trebuie bagat in priza sau mai stiu eu ce.

Trimiteți un comentariu