Bijuterii Handmade

  • miercuri, 30 iunie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete: ,

Impulsionata de dorinta de a 'crea' lucrusoare frumoase (sau poate doar din lipsa de ocupatie), m-am apucat de Handmade. De fapt, cu handmade-ul am cochetat de multa vreme, avand perioade in care pictam, ma ocupam de scrapbooking sau chiar sculptam si impleteam. Bineinteles, nu am transformat niciodata acest hobby intr-o ocupatie permanenta. Dar imi era dor de lucrul cu mainile asa ca m-am apucat de 'bijuterit'.

Si am descoperit ca sunt foarte multe fete care au pasiunea aceasta a 'margelitului'. Am descoperit Clubul Designerilor de Bijuterii, un forum unde poti invata multe si unde comunitatea te primeste cu caldura - un loc unde te poti relaxa si admira creatiile celorlalte si poti chiar participa la concursuri si castiga premii.

Desi sunt inca la inceput si nu ma pot mandri cu cine stie ce minunatii, iata cateva dintre creatiile mele, create mai ales ca raspuns la unele provocari lansate pe forumul susamintit:


Puteti vedea mai multe pe Cufarul Fermecat al Crinei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu