O chestie interesanta

  • marți, 9 iunie 2015
  • Scris de ZumiElla

 
Chiar asa !
In 2012 guvernul a cazut tocmai pe demonstratiile celor iesiti in strada , care cereau " jos PDL jos Basescu.
Basescu nu a cazut , a cazut guvernul.
A venit la guvernare PSD cu Ponta  prim-ministru
Si au trecut niste ani in care pesedei au mai incercat sa-l debarce pe Base dar n-au reusit.
 Chiar a fost interesanta cererea lui Ponta de al demite pe Presedintele Traian Basescu din functie , in momentul in care fratele presedintelui , Mircea Basescu a fost retinut in vederea inceperii urmaririi penale.
Si mai trec niste ani si cumnatul, sora , ba chiar si mama primului ministru ajung sa fie cercetati intr-un dosar penal.
La momentul respectiv , Ponta declara ca isi va da demisia din functia de premier daca DNA considera ca este implicat in afacerile necurate ale familiei.
Si mai trece un timp si Ponta ajunge sa fie el insusi , cercetat penal in cel putin 2 dosare .
Primul ministu nu mai vrea sa demisioneze .
Se cramponeaza de functie .
Din inalta functie pe care o detine , ii ameninta pe liderii PNL ca va face sesizare la DNA daca vor organiza mitinguri care sa duca la caderea guvernului .
Zau asa mister Ponta , ai uitat ca asa ai venit la guverrnara in 2012 .
Pe fondul unor manifestatii foarte dure in care au fost raniti multi oameni .

2 comentarii:

  1. The new gaming experience - DrMCD
    The new gaming experience: 의정부 출장안마 Virtual Reality. The Oculus Rift is a great addition to the growing library of 전라남도 출장마사지 VR experiences we 안동 출장샵 have seen and Oct 25, 2020 여주 출장샵 · 영주 출장샵 Uploaded by Push Gaming

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu