Gradinita dulce

  • luni, 23 ianuarie 2012
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete: ,

Tocmai am deschis o gradinita la noi acasa. O gradinita dulce, pentru doua fetite dulci: Savarina si Pişcoţica. Ele sunt noile membre ale familiei. Le-am adoptat de la Pet Shop. Sunt surori, chiar daca au culori diferite. Am cam opt-zece saptamani.


Pişcoţica e putin mai smechera decat sora-sa. Daca le vom gazdui in aceeasi cusca probabil ca ea va fi cea dominanta. Ii place sa se catere pe gratiile custii si e foarte curioasa. E mai indrazneata decat Savarina.
Savarina e mai timida putin. In schimb ii place sa guste din toate lucrurile. Ea e prima care gusta din lucrurile care o inconjoara, sa vada daca sunt bune de mancat sau nu. Probabil va deveni o mare mancacioasa.

Deocamdata au locuit in aceeasi cusca, o cusca mare, cu tuburi, casute, etaje etc. Nu s-au batut - ceea ce e un semn bun. Au dormit una langa alta, intr-un colt al custii. Dupa aceea au dormit tot impreuna, in tub, la inaltime (e un tub de plastic care duce de la parter la etajul custii). Fiind amandoua fetite (si surori) sper ca nu se vor bate nici mai tarziu, cand vor mai creste.



Savarina deja a trecut printr-o incercare destul de gea. A racit si s-a simtit rau in weekend, insa azi dimineata am vazut ca era bine. Am ingrijit-o in weekend, am tinut-o la cald, i-am dat apa si mancare sanatoasa, laptic cald, terci de legume... Biata de ea, era cu nasucul infundat si respira pe gura. Eu una nu am mai vazut niciodata hamsteri raciti (si am avut o gramada de hamsteri pana acum). M-am speriat cand am vazut-o sambata dimineata cum stranuta si tuseste.

Asadar acestea sunt noile membre ale familiei. Asta dupa ce Miki ne-a parasit saptamana trecuta, la batranete.
R.I.P. Miki
2010-2012

3 comentarii:

  1. ce frumoase sunt! imi plac mult de tot porcusorii de guineea!

  1. Lavi, acestea sunt hamsterite. Porcusorii de guineea arata putin diferit.

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu